Limburg Bouwt en Builders Facts verschijnen voortaan als één gemeenschappelijk magazine voor professionals in de bouwsector: als LIMBURG BOUWT. De krachten van Diana en Heidi worden gebundeld met die van Ludo om uw bedrijf en projecten nog een betere visibiliteit te bieden.
Samen hebben Diana Pirard, Heidi Wijgaerts en Ludo Cleeren 50 jaar ervaring in de Limburgse bouwsector. Hun magazines Builders Facts en Limburg Bouwt zijn al jaren vaste waarden bij de Limburgse ondernemers en ver daarbuiten. Nu stappen de dames mee in het vernieuwde en verbrede concept van LIMBURG BOUWT.
Uitbreiding van de markt en aanbod
Er is ambitie om de markt uit te breiden. Die ambitie geldt zowel voor het werkgebied als het type bedrijven.
“De ambitie om naar Nederlands Limburg te gaan is heel concreet en staat voor 2019 met stip op de agenda. Maar we moeten ook de bedrijven buiten Limburg die door innovatie, overnames of toelevering hier actief zijn, meer aandacht geven.” - Ludo Cleeren
Qua aanbod kunnen de kwaliteiten nu sterker geprofileerd worden.
“Onze ervaring als communicatiebureau laat ons ook toe om de vele starters en groeiers in de Limburgse bouw beter te adviseren, zowel inzake strategie als wat producties betreft” - Diana en Heidi
Ook de onlinemarkt biedt nog veel mogelijkheden voor de nieuwe tandem, in het breder perspectief van een integrale dienstverlening die volkomen complementair is aan een gedrukt kwaliteitsproduct.
“Het allerbelangrijkste van onze job is nog altijd het persoonlijk netwerk en het creëren van nieuwe opportuniteiten voor onze klanten en relaties. Daarvoor hebben een schitterende locatie de BouwArena in Hasselt, waarvoor ik nu meer tijd ga kunnen maken” - Ludo Cleeren.
Evenementen
Een aantal topontmoetingen, zoals de BouwLunch met sterrenchefs, de BouwLaunch en Kookarena, blijven. Deze gaan telkens door voor de uitgave van elk nieuw magazine. Andere nieuwe events zaten al in de pijplijn: Thematische werkgroepen en het maandelijkse Bouwcafé. Deze nieuwe evenementen zijn enkel voor relaties.Samenwerking met Nederlands Limburg
Tenslotte haalt Limburg Bouwt ook Nederlands Limburg over de streep met een 4-tal meetings van telkens een 12-tal bedrijven, waarvan 6 Belgische en 6 Nederlandse, in de BouwArena. En er komt nog meer aan.
We nodigen jullie, ondernemers, uit om samen met ons nieuwe en bredere zaken te doen in het nieuwe jaar.